•••
יעקב מזרחי משרד עורכי דין



|
האכיפה כיום קפדנית מאוד ובכבישים רבים ברחבי הארץ מותקנות מצלמות המיועדות לצלם נהגים העוברים באור אדום. |
|
מבחינה טכנית כדי למקסם את תפיסת הנהגים שעברו באור אדום, מנגנון המצלמה מופעל לאחר זמן מה אחרי שהרמזור התחלף לאדום.
חשוב לדעת כי עבירה של נסיעה באור אדום גוררת רישום של 10 נקודות וזאת בנוסף לקנס כבד בסך של 1500 שקלים.
|
|
קיימות 3 אפשרויות נפוצות לזיכוי מעבירה של נסיעה ברמזור אדום המתבססת על צילום הרכב:
1. כאשר הרמזור לא הוצב כדין, במצב זה עובר נטל ההוכחה על התביעה ובהיעדר תיעוד התקנה מלא ומפורט של הרמזור, עשוי האישום להתבטל. 2. במידה וקיים קושי לזהות בבירור את לוחית הרישוי, ניתן לבקש הוכחה המעידה על תקינות המצלמה, תהליך פיתוח התמונות והטיפול השוטף במצלמה, במידה ואותרו ליקויים כלשהם, ניתן יהיה במקרים מסויימים לבטל את האישום. 3. כאשר בעל הרכב לא היה אותו האדם שנהג בזמן ביצוע העבירה, במצב כגון זה ניתן לבצע הסבה של האישום וכן הקנס, ובכך מתבצע רישום הנקודות על שמו של הנהג בפועל. |
|
ליעקב מזרחי משרד עורכי דין 03-7787731 ![]() |
ההטבה מוגבלת לundefined יחידות!
מעוניינים לשמוע עוד? לחצו 'אני מעוניין'
תודה! הפרטים התקבלו בהצלחה
מעוניינים לשמוע עוד? לחצו 'אני מעוניין'
תודה! הפרטים התקבלו בהצלחה
מעוניינים לשמוע עוד? לחצו 'אני מעוניין'
תודה! הפרטים התקבלו בהצלחה
תודה! הפרטים התקבלו בהצלחה
תודה! הפרטים התקבלו בהצלחה
אם מסיבה כלשהיא אינכם מעוניינים לקבל מאתנו הודעות נוספות בעתיד לחצו כאן
- ריבל 18, תל אביב
-
03-7787731
- ymizlaw@gmail.com
- דף הפייסבוק
•••


לצפייה בתכנים נוספים של יעקב מזרחי משרד...

